שאלות נפוצות
הדרך הכי נוחה היא כמובן אונליין דרך האתר הצבעוני והנח שלנו. בנוסף, עומדת לרשותכם מערכת טלפונית ממוחשבת ומשוכללת המאפשרת הזמנה טלפונית. האתר וכן המוקד מאויישים על ידי טובי המוחות שלנו באדיבות מקסימלית. הכי חשוב, שיהיה לכם נח!
באשראי כמובן! תמלאו את פרטי האשראי במקום המתאים ובסיום ההזמנה תקבלו אישור הזמנה מסודר הכולל קבלה לכתובת המייל שהוזנה בעת ההזמנה.
אל דאגה! סליקת האשראי באתר ובטלפון מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר על מנת להבטיח את פרטיותכם.
זהו 😊 כעת נותר לכם להמתין למשלוח שיגיע במהירות ולארגן את התיק לשנה החדשה!
ניתן לשלם גם בהעברה בנקאית.
האתר וקו ההזמנות שלנו זמין לכם בכל שעות היממה (אם ממש בא לכם מחדד בחצות הלילה) ובכל ימות השבוע למעט שבת וחג.
שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות 03-5580022
ימים א'-ה' 10:00-17:00
שינוי ו/או ביטול הזמנה יתאפשרו בשעות פעילות המוקד בלבד. שינוי בהזמנה יתאפשר רק עד שההזמנה תעבור לביצוע.
.
עלות משלוח 35 שקל
בקניה מעל 499 שקל משלוח חינם
המשלוח יסופק 3-5 ימי עסקים אבל אנחנו עושים הכל להגיע עוד לפני כן : )
אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ, אבל ישנם יישובים חריגים בהם מתבצעת חלוקה רק פעם בשבוע, בדקו פה אם אתם ברשימה.
אנחנו עושים כל שביכולתנו לספק לכם את המוצרים המדליקים שבחרתם, במידה ומוצר כלשהוא נעדר מהמלאי, נעדכן אתכם במהרה ונבדוק איתכם אם אתם מעדיפים להחסיר את המוצרים מהמשלוח או לחכות לזמינותם על מנת לשלוח הכל במרוכז.
כמובן, במידה ותבחרו לוותר על המוצרים שאינם זמינים, לא נגבה עבורם תשלום.
בעת קבלת ההזמנה, אנחנו ממליצים לכם בחום לבדוק שקיבלתם את כל המוצרים השווים שלנו ולהשוות את תוכן המשלוח לחשבונית כדי לוודא שאתם לגמרי מסודרים.
במידה וגיליתם כי חסר מוצר או שקיבלתם מוצר פגום (לא עלינו!), יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות תוך 24 שעות ממועד האספקה. המוקד שלנו יתאם איתכם את ההשלמה/החלפה/החזרה של המוצר או לחלופין זיכוי כספי. ניתן להחזיר מוצרים תוך 14 יום מקבלתם באריזה המקורית.
אם אתם מעוניינים לשנות או לבטל את ההזמנה, הדבר מתאפשר עד להעברת ההזמנה לביצוע במחסן.