משלוח חינם בקניה מעל 499 ש"ח*

הבלגן חוגג? המשרד על גלגלים? – שלל פתרונות תיוק

זה מתחיל בכמה פתקים חשובים שאין לנו היכן להניח, או שחשוב לנו שיהיו מול העיניים שלנו לתזכורת, אז הם נשארים רק ל'בינתיים' על שולחן העבודה. זה ממשיך לעוד כמה דפים, עטים, עפרונות ודפדפות. וכל יום שעובר הערימה רק הולכת ותופסת גובה, עוד ועוד. עד לשלב בו אנחנו מאבדים שליטה על המתרחש, ועומדים חסרי ישע מול הררי הניירת. מסמכים קריטיים נעלמים, חישובים  שעליהם ייפול או יקום עסק נעדרים ומקום קבורתם לא נודע.

המצב הזה לא יכול להימשך, חייבים למצוא פתרונות תיוק יעילים. במאמר הבא נסקור בעבורכם את כל פתרונות התיוק הטובים ביותר למשרד או ללימודים.

הכרת סוגי התיוק השונים, נחוצה להשגת סדר מקסימלי במשרד או בתיק הלימודים.

ההבנה שאי אפשר להמשיך להתנהל לצד הבלגן הקטסטרופלי של כמויות לא סבירות של ניירת על שולחן העבודה או תיק הלימודים, מביא אותנו למסקנה ברורה שאנחנו חייבים פתרון מיידי. ועם ההחלטה הנחושה הזו, אנחנו פונים לקניית פתרונות תיוק.

הבעיה היא שלא כולם מכירים את שלל פתרונות התיוק הקיימים בשוק, מה שעשוי לגרום לחלק מהאנשים להצטייד עם פתרון תיוק שלא מספיק פרקטי ומתאים לצורך הספציפי שלהם. כמו למשל לקנות קלסר מגושם לתיק לימודים לא גדול במיוחד, במקום שמרדף גמיש ופחות מאסיבי. וכן הלאה.

לכן רגע לפני שאתם מזמינים את מוצרי התיוק שלכם, הקדישו כמה דקות ללימוד סוגי פתרונות התיוק, ולמה כל אחד מהם מתאים.

כמה דקות של לימוד, שיקנו לכם שקט וסדר ארוך טווח – התחלנו.

לפניכם פתרונות התיוק המובילים – עם 'תעודת זהות' לכל אחד מהם.

קלסרים:

רקע כללי על קלסרים

אין מי שלא יודע מה זה קלסרים. הם ממלאים את הארונות בכל בנק, משרד או בית. הקלסרים עשויים בדרך כלל מכריכות קשיחות, בצורת ספר עב קרס. למעשה הקלסרים הם באמת מעין ספרים, רק שאנחנו הם אלה שקובעים מה הם התכנים שנכניס לתוכם.

סוגי הקלסרים השונים

את הקלסרים ניתן למצוא בספקטרום רחב מאוד של גדלים ועוביים. כאשר כל גודל מתאים לגודל שונה של דפים. כך שחשוב מאוד לדעת מראש מה הוא הגודל של הדפים איתם אנחנו משתמשים, בשביל להתאים להם את הקלסר המדויק בעבורם. כמו כן חשוב לדעת מה היא כמות הדפים שאנחנו מייעדים לכל קלסר. אם אנחנו רוצים לתייק 100 דפים, עובי הקלסר יהיה בהתאם, וכמובן שאם נרצה לתייק 500 דפים העובי יגדל משמעותית.

הבדל נוסף בין סוגי הקלסרים, הוא האופן בו הם מאגדים את הדפים בתוכם. יש שני סוגים שונים של קלסרים עם מנגנונים מכניים אחרים לאגידת הדפים:

  • קלסר טבעות

קלסרים אלה מכילים בתוכם מנגנון קפיצי עם 2 טבעות, שניתנות לפתיחה ידנית בעזרת האצבעות. בכל פעם שרוצים להכניס או להוציא דפים מהקלסר, פותחים את הטבעות ועושים זאת.

קלסרי הטבעות מיועדים בעיקר לשימוש בכמויות קטנות של דפים. לצורכי לימודים או תיוק מוגבל של דפים. וזאת בשל המוגבלות הטכנית שלהם לארח בתוכם יותר מידי דפים.

  • קלסרי מנוף

המנגנון של קלסרי המנוף, בנוי בצורה שונה ומיוחדת. יש לו מעין סוגר שטוח שניתן להרמה ולהורדה בקלות. כאשר רוצים להוסיף דפים לקלסר מרימים את המנוף, מכניסים, ולאחר מכן מורידים אותו על המסמכים, והוא לוחץ אותם ומאגד אותם היטב.

קלסרי המנוף נפוצים מאוד במשרדים, שמתאפיינים בשימוש מאסיבי בניירת.

היתרונות של תיוק בקלסרים

מה שהופך את הקלסרים לכל כך ידידותיים לתיוק במשרדים, היא העובדה שהם מכילים כמות נאותה של מאות של דפים. מה גם שניתן לשלב בתוכם ניילוניות שבל אחד מהן אפשר לאחסן סוג מסוים של ניירת (לדוגמה: ניירת לפי חודשים, כאשר הניירת של כל חודש מאוחסנת בניילונית אחרת).

ייתרון בולט נוסף של קלסרים, זה הגב הרחב שיש להם בכריכה החיצונית. הגב הזה מאפשר לציין על כל קלסר, מה הוא מכיל בתוכו (לדוגמה: 'פניות הציבור חודש ינואר'). כך שגם אם יש לנו ארון מפוצץ עם קלסרים, נדע בדיוק מה כל קלסר וקלסר מכיל בתוכו. ולסיום אי אפשר להתעלם מהעמידות של הקלסרים. קלסרים עשויים מחומרים קשיחים חזקים, שמחזיקים מעמד שנים רבות. כך שבאמצעותם ניתן לשמור על מסמכי נייר גם עשרות שנים, מבלי שיינזקו.

שמרדפים:

רקע כללי על שמרדפים

המילה 'שמרדפים' היא הכלאה בין שני מילים – שומר דף. השמרדפים המוכרים גם בשם ניילוניות, הם שקיות ניילון עמידות ומיוחדות, שמיועדות לשמירה ואיגוד של דפים. כך שלמותם של הדפים מובטחת, וגם הסדר והארגון של המסמכים הוא מופתי.

השמרדפים זולים משמעותית ביחס לשאר פתרונות התיוק הקיימים. אך הם לא מתאימים לאחסון מאסיבי של מסמכים, והם גם לא אידיאליים לתיוק לזמן ממושך.

סוגי השמרדפים השונים

את השמרדפים ניתן להשיג בשלל גדלים. הגודל הנפוץ ביותר הוא A4 , אך ניתן למצוא אותם בגדלים שונים נוספים.

חבילה מיוחדת של שמרדפים, זו חבילה של 12 שמרדפים עם לשוניות (אותה תמצאו כאן באתר של 'שארפן' במחיר מעולה) לכל שמרדף יש לשונית קטנה עם צבע שונה, באופן שכאשר כל השמרדפים מאוגדים יחדיו, הלשוניות מובלטות בצורה מדורגת. כך ניתן לראות כל לשונית עם הצבע המייחד אותה, ולזהות את השמרדף אותו אנחנו רוצים.

היתרונות של תיוק בשמרדפים

בעזרת השמרדפים ניתן ללקט את כל הניירת שמפוזרת על שולחן העבודה, או בתיק העבודה, למקום אחד ומוגדר. והרווח מזה הוא בעצם כפול. גם מרוויחים תיק או שולחן עבודה מסודרים, וגם מבטיחים שניירת חשובה לא תתעופף משולחן העבודה, או תתקמטנה בתוך התיק.

רבים נוהגים ללקט את הניירת קודם כל לשמרדפים, ורק אז להשחיל לקלסר. כך המסמכים נשמרים באיכות גבוהה יותר, ולאורך זמן רב יותר.

אוגדנים ומעמדים

רקע כללי על אוגדנים ומעמדים

אוגדנים, הם בית של מחברות. האוגדן הוא בעצם מעין קופסה פתוחה חלקית, עם חלל שמתאים לרוחב ולגובה של מחברת. כל אוגדן יכול לאגד בתוכו כמות מסוימת של מחברות.

האוגדנים משמשים בעיקר ילדי בית ספר, או סטודנטים שהתיק שלהם מפוצץ עם המון מחברות. היות והכריכות של מחברות, עשויות מנייר לא קשיח מספיק. הן עשויות להתקמט ולהתקלקל מהר מאוד, כאשר הן מפוזרות בצורה מרושלת בתוך תיק או ילקוט. האוגדנים בניגוד למחברות, עשויים מחומר מוצק וחזק, כך שהם מגנים בצורה מושלמת על המחברות, ועל הדרך הם גם מסדרים את הילקוט ומונעים בלגן מטריד.

מעמדים בנויים בצורה שמזכירה מעט את זו של האוגדנים, אך הם מותאמים יותר לשימוש על שולחן העבודה ולצרכי האחסון שלו. במקרה של המעמדים מדובר בקופסה מרובעת וסגורה בשליש התחתון, ופתוחה למחצה (באלכסון) בשלישים העליונים. במעמדים אלה ניתן להניח קטלוגים, מסמכים חשובים, וכו. השימוש במעמדים מתאים בעיקר למשרדים, אך הוא יכול להתאים גם למרצים, מורים וכו'.

גם את האוגדנים וגם את המעמדים ניתן למצוא כאן ב'שארפן' במגוון צבעים ססגוניים, ועיצובים יפהפיים.

מגשים ומדפים

רקע כללי על מגשים ומדפים

הקלסרים, השמרדפים וכו', הם פתרונות נהדרים למסמכים שאפשר לתייק, ולדחוף לארון או למגירה. אבל במסגרת כל עבודה משרדית יש את המסמכים החשובים אותם אנחנו צריכים בכל רגע נתון לידנו בהישג יד. מה שגורם לנו להשאיר את המסמכים האלה על השולחן בצורה לא מסודרת, וזה עולה לנו לעיתים בהתקלקלות של מסמכים, או בהליכתם לאיבוד.

אז חשוב שתדעו שגם למסמכים החשובים האלה, יש פתרון תיוק נהדר. מגשי פלסטיק למשרד! מדובר במתקן קומפקטי מפלסטיק, של 3 מדפים לצורך העניין. המדפים האלה מתאימים בדיוק לאחסון של מחברות, דפים וכיוצא באלה. את מתקן מגשי הפלסטיק ניתן להעמיד בצד שולחן העבודה, או מתחת לשולחן העובדה. כך גם יהיה לנו את כל המסמכים שלנו בשלוף, וגם נהנה משולחן עבודה נקי ומאורגן.

כמובן שגם מגשי פלסטיק למשרד תוכלו להזמין כאן באתר החנות של 'שארפן' באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים מעולים.

לוחות קליפס

לוחות קליפס, הם בעצם משטח קשיח שבחלקו העליון מובנה קליפס אותו ניתן להרים בקלות ולהכניס לתוכו דפים, ואז לסגור אותו ולתת לו לצבוט את הדפים.

לוח קליפס מתאים מאוד לעבודות הדורשות ניידות תוך כדי שימוש בניירת. זה נכון לגבי רופאים בבתי חולים שעוברים מחדר לחדר וצריכים לסמן לעצמם את מצב המטופלים, ועוד משימות ועבודות דומות.

לוחות הקליפס גם אוספים, שומרים ומחזיקים לנו את הניירת. וגם מאפשרים לנו לכתוב על הדפים, גם כשאנחנו ללא שולחן עבודה או באזור עם משטח ישר המתאים לכתיבה. וזאת תודות ללוח הקשיח המהווה מעין שולחן באוויר.

אביזרים משלימים לאחסון

לצד פתרונות האחסון השונים, חשוב להצטייד גם עם אביזרים בסיסיים שיאפשרו לנו למקסם לטובה את השימוש עם אמצעי התיוק.

מנקבים:

בשביל להשחיל דפים לקלסר, כמובן שנצטרך לנקב אותם מראש. לכן יש להצטייד עם מנקבים איכותיים וחדים, שינקבו את המסמכים בצורה חלקה, מהירה ומדויקת.

שדכנים:

שדכנים הידועים גם בשמם מהדקי סיכות, יחברו בעבורנו אוסף של דפים שעוסקים בנושא אחד. לצורך העניין ניירת שעוסקת בתיק ביטוח של לקוח אחד, תהודק עם סיכה ותהפוך לחוברת אחת. השימוש במהדקים מומלץ גם במקרים שמאחסנים את הניירת בשמרדפים או בקלסרים, אל מנת לשמור על הסדר שלהם גם כאשר הם יוצאו מהקלסר או השמרדף שלהם לעיתים.

לסיכום:

כל מי שמתעסק עם הרבה ניירת, מגיע לשלב בו הוא חייב למצוא פתרונות תיוק הולמים. אך לפני שרוכשים כאלה, חשוב להכיר את מגוון האפשרויות על מנת להצטייד בציוד התיוק המתאים ביותר בעבורנו ולצורכנו.

והנה סקירה קצרה ומסכמת של אמצעי התיוק השונים:

  • קלסרי טבעות, מתאימים לשימוש עם כמות קטנה יחסית של ניירת.
  • קלסרי מנוף, מתאימים לשימוש משרדי מסיבי בניירת.
  • שמרדפים, מומלצים לשימוש גם לתלמידים וסטודנטים, וגם למשרדים. ובעצם לכל סביבה מרובת דפים.
  • אוגדני מחברות יעזרו מאוד לכל תלמיד או סטודנט, שהתיק שלו מוצף במחברות מבולגנות, להשליט סדר בברדק.
  • מעמדי אחסון יתאימו להחזקת קטלוגים, או מסמכים חשובים אחרים על שולחן העבודה בצורה מאורגנת.
  • מגשי פלסטיק (מדפים) יאפשרו לנו להחזיק את כל הניירת החשובה בהישג יד, אבל בצורה מסודרת ונוחה לעבודה.
  • לוחות קליפס, ייקנו לנו את היכולת להתנייד עם ניירת, ולכתוב תוך כדי עבודה בתנועה.
  • אביזרים משלימים כגון מהדקים ומנקבים, תמיד יעזרו לנו לתייק הכול בצורה מדוקדקת ויעילה.

את כל אמצעי התיוק, אביזרי תיוק ועוד תוכלו להזמין כאן ב'שארפן' במחירים מעולים – הזמינו כעת.

אהבתם? שתפו..

CW
0
    0
    העגלה שלך
    הסל קניות שלך ריקחזרה לחנות

      מעוניינים ברכישה סיטונאית?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם

      משרד / מוסד

      לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית
      השאירו פרטים ונחזור אליכם

      ביטול הזמנה

      שימו לב ! טופס זה מיועד לביטול מלא של ההזמנה

      אם ברצונכם לשנות את ההזמנה או לעדכן פרטים

      נא פנו באמצעות אחד מדרכי יצירת הקשר בלחיצה כאן

      לא מוצאים את המוצר שחיפשתם?

      המוצר שאתם צריכים לא במלאי?

      ספרו לנו, ואנו נדאג לחפש אותו עבורכם ולעדכן אתכם כשמצאנו

      נוסף לעגלה
      זמינים לשירותך בשמחה