משלוח חינם בקניה מעל 499 ש"ח*

למה לבחור דווקא בפאזלים כמשחק בעבור הילדים?

חג מתקרב ושוברים את הראש איזה משחק לקנות לילדים? יום הולדת של ילד באופק ומתלבטים בין כמה משחקים למתנה?

בסוף, אתם מכירים את הילדים שלכם הכי טוב, ויודעים מה ישמח אותם באמת. אבל אם חשוב לכם להפתיע אותם דווקא עם משחקים שיעניקו להם ערך מוסף, מעבר לכיף והנאה. פאזלים מיוחדים עשויים להיות הבחירה הכי נכונה!

למה? הצטרפו אלינו לשורות הבאות.

כמה מילים על פאזלים לילדים.

כל הורה חד הבחנה ישים לב לכך, שילדים מתחברים הרבה יותר למשחקים שמובילים לתוצאה מרשימה. כלומר הם יהיו הרבה יותר מסופקים ושמחים מהרכבת פאזל, מאשר בנייה עם לגו או משהו בסגנון.

הסיבה לכך היא פשוטה. ילדים אוהבים להוכיח לעצמם, ולא פחות מכך לסביבה הקרובה שלהם, עד כמה הם יכולים, ועד כמה הם מסוגלים. ולא פחות מזה חשוב להם להרגיש שהם יוצרים יש מעין יצירות עם משמעות, ולא רק משחקים במשחקים שטחיים ופשוטים (למרות שגם זה חשוב). אז נכון שעיסוק עם משחקים כמו לגו, יעביר להם את הזמן בסבבה, ואפילו יגרום להם להנאה ברמה כזו או אחרת תוך כדי המשחק. אבל הוא לעולם לא ייתן להם להוכיח את היכולות שלהם, ואף פעם לא ישביע באמת את הנפש היוצרת שלהם.

וזה למה פאזלים כל כך משמחים אותם כבר בשלבי ההרכבה הראשונים, ועל אחת כמה וכמה בשלב הסופי בו הם משיגים את התוצאה הסופית המרשימה.

לא לכל ילד יתאים להתעסק עם פאזלים. ילדים עם עוצמות ואנרגיות מוגברות, לא יצליחו לרוב לצמצם את עצמם לרמת ריכוז וחשיבה הנדרשים בעת הרכבת פאזלים. אבל לא מעט הורים לילדים שכאלה מעידים על כך, שדווקא פאזל מרתק ומאתגר הצליח לקרקע את הילדים, ולגרום להם לשבת בשקט ובריכוז שלא אופייניים להם, על להרכבה הסופית של הפאזל. – מעניין, ושווה לנסות.

הערך המוסף שיש בפאזלים לילדים.

על ההנאה הגדולה שיש לילדים כשהם מרכיבים פאזלים אין צורך להרחיב. אבל את הערך המוסף שיש בפאזלים לילדים חשוב מאוד להכיר.

פאזלים דורשים בהרכבתם ריכוז שיא, ושימוש מקסימלי בזיכרון ובחשיבה. מה שמפעיל בו זמנית את כל 'שרירי המוח' ומאמן אותם בצורה מעולה. המוח בדיוק כמו שאר חלקי הגוף, זקוק לאימון מתמיד. ככל שמפעילים אותו ומשתמשים בו יותר, הוא נכנס יותר לכושר ומשפר את ביצועיו. זה נכון לגבי כל משחק המצריך חשיבה. אבל בניגוד לפאזלים, לא רבים הם משחקי החשיבה שיצליחו לרתק את הילדים ולגרום להם להתעמק ולהניע את גלגלי המוח לאורך זמן, מבלי להרגיש שהם מתאמצים, ומבלי להפגין סימני לאות הרוח ועייפות החומר.

לכן לא פלא שילד שמרבה בהרכבת פאזלים, נהנה מריכוז עוצמתי יותר, מזיכרון חד, חשיבה מחודדת ומיכולת משומנת להצליב נתונים ועובדות.

וזה עוד לפני שדיברנו על בניית הביטחון העצמי של הילד. ילד שצולח את האתגרים שפאזל מציב, ומצליח להגיע לפתרון הרכבת הפאזל, מקבל בוסט של סיפוק, שגורם לו להאמין בעצמו וביכולותיו יותר. אז במקביל לבניית הפאזל, נבנה גם ביטחונו העצמי של הילד.

כיצד לבחור נכון פאזלים לילדים?

החלק הכי חשוב בפאזלים לילדים, זו בחירה נכונה שלהם. חשוב להביא בחשבון את גילו של הילד, ואת היכולות הקוגניטיביות שלו נכון לשעת קניית הפאזל.

לילדים קטנים מומלץ לקנות תחילה פאזל עם כמות קטנה של חלקים. ולאט לאט עם התפתחותו, ושיפור הביצועים שלו להעלות את מספר החלקים בערכות הפאזלים עוד ועוד.

ולעומת זאת לילדים גדולים יותר חשוב לבחור פאזלים מאתגרים ומורכבים. אחרת זה ישעמם אותם והם ימשכו את ידיהם מהרכבתם.

אהבתם? שתפו..

CW
0
    0
    העגלה שלך
    הסל קניות שלך ריקחזרה לחנות

      מעוניינים ברכישה סיטונאית?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם

      משרד / מוסד

      לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית
      השאירו פרטים ונחזור אליכם

      ביטול הזמנה

      שימו לב ! טופס זה מיועד לביטול מלא של ההזמנה

      אם ברצונכם לשנות את ההזמנה או לעדכן פרטים

      נא פנו באמצעות אחד מדרכי יצירת הקשר בלחיצה כאן

      לא מוצאים את המוצר שחיפשתם?

      המוצר שאתם צריכים לא במלאי?

      ספרו לנו, ואנו נדאג לחפש אותו עבורכם ולעדכן אתכם כשמצאנו

      נוסף לעגלה
      זמינים לשירותך בשמחה