משלוח חינם בקניה מעל 499 ש"ח* | מינימום הזמנה באתר 100 ש"ח
עקב המצב הבטחוני נא בדקו לפני סיום הזמנתכם האם יש שירות משלוחים לאיזור מגורכם בשורות טובות צוות שארפן

למה לרכוש ציוד משרדי ומכשירי כתיבה, דווקא באון ליין

מכשירי הכתיבה ושאר הציוד המשרדי מהווים צורך בסיסי ושוטף בכל משרד פעיל. יש מספר רכיבים קריטיים שללא הספקתם השוטפת על בסיס קבוע, המשרד יכול לנעול את דלתותיו לאלתר. אלה כוללים בין היתר: חשמל, רשת אינטרנט, מים וציוד משרדי הכולל, קלסרים, עטים, טושים, מרקרים, פנקסים, מעטפות, שמרדפים, שדכנים, עפרונות וכו'.

אך המציאות היא שלמעשה אין כמעט משרד שבו לא נתקעים לפחות פעם אחת ביום ללא ציוד הכרחי לעבודה. פעם אלו הסיכות למהדק שאזלו, ופעם אחרת אלו הדפדפות שהתאדו כלא היו.

האם ייתכן מצב אידיאלי בו יש במשרד בכל רגע נתון את כל הציוד הנדרש? התשובה היא כן! על ידי הספקה שוטפת באון ליין. על כך תקראו עוד בשורות הבאות.

חוסר בציוד במשרד – מי אשם? – וכיצד שמים לזה סוף?

הנוהג המקובל בקרב עובדי משרד שנתקלים בחוסרים במלאי של הציוד המשרדי ומכשירי הכתיבה, הוא לכעוס נורא ולחפש על מי לשחרר את הקיטור. לא פעם הסיטואציות האלה מסתבכות ומתלהטות ואף 'מתעלות' לכדי דציבלים לא סבירים, ולשיח מחריש אוזניים של הטחת האשמות הדדיות.

אין ספק שהדבר הכי מתסכל בעבור כל עובד משרדי זה לשקוד שעות רבות על מסמך מורכב שדחוף לאותו יום, ולבסוף ללחוץ על כפתור ההדפסה ולגלות שאין דפים במדפסת בפרט, ובמשרד בכלל. או לשבת עם לקוח לאורך זמן למשא ומתן מתיש, ולקראת החתימה לפצוח במסע חיפוש חובק משרד אחר כלי כתיבה / עט או עיפרון, ולגלות שפשוט אין כאלה, כי נגמר, או נשבר.

מעטים הם המשרדים בהם יש אחראי אחזקה, שעליו מוטל התפקיד לדאוג למילוי מתמיד של המלאי של הציוד המשרדי, ואותו ניתן להאשים במידה ואין כאלה. הפריבילגיה הזאת שמורה בדרך כלל רק למשרדים עתירי תקציב ומשאבים.

ברוב המשרדים אין הגדרת תפקידים ברורה בעניין זה, ולא פעם עובד אחד סומך על חברו, וחברו סומך עליו, וזה מתכון מנצח ומוכח לחוסרים בציוד המשרדי וכלי הכתיבה, ולריבים וויכוחים אין סופיים וחסרי תועלת ותכלית.

והאמת שאין סיבה טובה מספיק שמצב זה יימשך, הזמנה און ליין בת כמה דקות בלבד, של כל מכשירי הכתיבה והציוד המשרדי המתבקשים, יסדיר את המצב הזה אחד ולתמיד. במשרדים שאני מכיר באופן אישי, סוכם בצורה מסודרת שבכל חודש, עובד אחר אחראי על בדיקת מצב המלאי, והזמנת כל הציוד המשרדי הנדרש און ליין, בהתאם לחוסרים שגילה, ובקשות מיוחדות של עמיתיו למשרד שכבר יודעים למי צריך לפנות בכל חודש וחודש כאשר הם זקוקים לציוד משרדי כל שהוא. (השמות של האחראים החודשיים מופיעים בטבלה מסודרת, התלויה בלוח המודעות המשרדי)

את השיטה המוצלחת הזו המלצתי להרבה מאוד בעלי משרדים, וזה עובד כמו שעון שוויצרי איכותי.

הפריבילגיה של דור האון ליין – מכשירי כתיבה וציוד משרדי בקליק.

עד לפני ממש לא הרבה שנים, כאשר נגמר הציוד המשרדי או מכשירי הכתיבה במשרד, זה היה סיפור מעצבן. כל פעם שגילו בעיצומו של יום עבודה סיזיפי ותובעני שנגמרו העטים את השמרדפים, זה חייב יציאה פיזית לרחוב, לחנות כלי הכתיבה הקרובה, ולא משנה כמה קר או חם, גשום וסוער או לוהט ויבש.

לפעמים כאשר לא הייתה חנות של ציוד משרדי קרובה, היו חייבים להרחיק עד לאזורים מרוחקים – אני עוד זוכר את שולי התקופה הזו, ואני יכול להעיד מניסיון אישי שנעים זה לא היה!

אך היום המציאות שינתה את פניה מקצה לקצה בצורה קיצונית. רואים שעומד להיגמר הציוד במשרד? נותרו רק עטים בודדים במגירה? – לא נורא נשארים ישובים על הכיסא המשרדי הנוח בחדר הממוזג, גולשים בכיף באתר האון ליין של ענקית מכשירי הכתיבה וציוד למשרד 'שארפן' ומזמינים בקלות ובמהירות את כל מה שצריכים, תוך כדי לגימה הגונה ומנחמת של קפה או תה מהביל. אין צורך להיסחב פיזית לחנות! אין עניין להרים חבילות כבדות! ואין עניין להזיע! – מקליקים מהמשרד און ליין והמשלוח כבר בדרך אליכם!

במידה וסכום הקנייה מגיע ל500 ₪ ויותר, (מה שקורה בדרך כלל בהזמנות מרוכזות של ציוד משרדי) המשלוח יהיה בחינם ולא תצטרכו לשלם על התענוג הזה שקל אחד נוסף. – אנחנו ללא ספק דור של פריבילגיה!

הייתרון הגדול בקניית מכשירי כתיבה וציוד משרדי און ליין – אנחנו קובעים את המחיר!

אז כבר הבנו ששיטת הקניה באון ליין היא הנוחה והנעימה ביותר אבל זה עוד לא הכול. והנה מה שהופך את הקנייה של מכשירי כתיבה וציוד משרדי באון ליין למוצלחת עוד יותר לאין שיעור.

כאשר אנחנו נכנסים לחנות מכשירי כתיבה, המחירים אותם אנחנו רואים על המוצרים, אלה המחירים שנשלם. במקרה ואנחנו לא עצלנים נטריח את עצמנו לעוד חנות אחת בודדת על מנת להשוות מחירים, אבל זה המקסימום.

לעומת זאת הקנייה און ליין ברשת האינטרנט, מעמידה בפנינו את היכולת להשוות בזמן קצר מאוד, ובכמעט 0 מאמץ, בין עשרות מתחרים המציעים מכשירי כתיבה וציוד משרדי, ולבחור לעצמנו את הזול מבניהם. מה שאומר שההחלטה איזה מחיר לשלם עובר לגמרי לידיים שלנו, כמו גם הבחירה באיזו איכות של מכשירי כתיבה וציוד משרדי לבחור לעצמנו – וזה חתיכת ייתרון, שמעמיד את האופציה של רכישת מכשירי כתיבה וציוד משרדי באון ליין כפייבוריטית בפער ניכר, על פני האופציות המתחרות.

 זכרו תמיד: קניית מכשירי כתיבה וציוד משרדי און ליין זה הכי נכון, נוח, יעיל, איכותי וזול!

לסיכום:

האופציה של רכישת מכשירי כתיבה וציוד משרדי און ליין היא המועדפת והמומלצת ביותר וזאת בשל מספר סיבות טובות, והן:

  • ניתן לדאוג להספקה שוטפת של מכשירי כתיבה וציוד משרדי ללא מאמץ פיזי שוחק.
  • הקניה באון ליין של מכשירי כתיבה וציוד משרדי, מאפשרת לנו להשוות מחירים בין מתחרים ולבחור בזול ביותר.
  • ניתן לבחור באיכויות הרצויות והטובות ביותר של מכשירי הכתיבה והציוד המשרדי, מבלי להיות כפופים למלאי קיים של חנות כזו או אחרת.

ואלו רק חלק מהיתרונות הבולטים בקניית מכשירי כתיבה וציוד משרדי אונליין.

אהבתם? שתפו..

CW
0
    0
    העגלה שלך
    הסל קניות שלך ריקחזרה לחנות

      מעוניינים ברכישה סיטונאית?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם

      משרד / מוסד

      לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית
      השאירו פרטים ונחזור אליכם

      ביטול הזמנה

      שימו לב ! טופס זה מיועד לביטול מלא של ההזמנה

      אם ברצונכם לשנות את ההזמנה או לעדכן פרטים

      נא פנו באמצעות אחד מדרכי יצירת הקשר בלחיצה כאן

      לא מוצאים את המוצר שחיפשתם?

      המוצר שאתם צריכים לא במלאי?

      ספרו לנו, ואנו נדאג לחפש אותו עבורכם ולעדכן אתכם כשמצאנו

      נוסף לעגלה
      זמינים לשירותך בשמחה